Een corporate aftermovie van je jaarverslag?

editorInspire, online storytelling, video marketing

Steeds meer organisaties worden enthousiast over het gebruik van video. Logisch want film wordt echt veel beter bekeken dan tekst. 

Wil je dit jaar het jaarverslag aanvullen met een “corporate aftermovie”, dan weet je één ding zeker: het verhaal van 2018 komt beter over en wordt door meer mensen bekeken en beleefd. Met een dergelijke ’aftermovie’ heb je bovendien de kans om nog eens de kernboodschap over het voetlicht te brengen. 

Talmon is specialist in online storytelling en weet als geen ander hoe je in bijvoorbeeld 120 seconden mensen kunt bereiken en enthousiast laten worden over jouw organisatie.

Zodra het concept van je jaarverslag gereed is komen wij langs, bedenken samen met jou je corporate story en verfilmen dit op een pakkende manier.

Wacht niet te lang en reserveer nu capaciteit, dan is ook jouw corporate aftermovie gereed, tegelijk met je jaarverslag.

Waarom werkt online storytelling?

Ervaring

Talmon heeft veel ervaring met zowel online storytelling (we hebben het zelfs uitgevonden in 2004) als aftermovies en alle andere actuele vormen van video content. Voor WNF maakten we in 2008 al het eerste interactieve jaarverslag, waardoor het bereik toenam van 1.000 gedrukte exemplaren naar ruim 65.000 views in de eerste maand na release! We maakten verder talloze video's bij jaarverslagen voor o.a. ANWB en ABU. Informeer naar de mogelijkheden via het formulier of bel 020 - 244 17 55.

 

Aftermovie Anthura jubileumfeest september 2018

 

ANWB jaaroverzicht

 

Intro jaarverslag ABU